FANDOM

Artykuł
Szczęścia nie trzeba w siebie wciskać! Ono już w nas jest! Tylko czasem ktoś musi pomóc nam je odnaleźć.

Królowa (dawniej Księżniczka) Poppy - pierwszoplanowa (główna) postać filmu ,,Trolle". Pierworodna i jedyna córka króla Peppy'ego, po którym odziedziczyła koronę. Partnerka życiowa Mruka.

W oryginalnym (angielskim) dubbing'u głosu użyczyła jej Anna Kendrick, natomiast w polskim - Magdalena Wasylik.

Opis

Poppy to wiecznie pełna energii, nieco naiwna główna bohaterka i córka króla Peppy'ego, który uratował swoich poddanych przed żarłocznymi Bergenami. Wraz z dziewięciorgiem przyjaciół - Chrupadurami - stawia czoło największemu wyzwaniu w swoim życiu i przekonuje się, że piosenka, taniec i przytulanie nie rozwiązują wszystkich problemów. Po zabawnych perypetiach odkrywa też, że bycie sobą to najlepsze rozwiązanie.

—Oficjalna strona filmu

Wygląd

Poppy wyróżnia się wyglądem spośród innych trolli. Została obdarzona przez naturę niesamowicie piękną urodą.

Jeszcze jako dziecko, jej włosy miały barwę różu, które nosiła rozpuszczone, natomiast jej skóra zabarwiona była na jasny różowy. Rysy twarzy Poppy były jeszcze niepełne, natomiast uszy odstające. Posiadała cienkie, ciemne różowe brwi oraz mały nosek. Już wtedy księżniczka miała piękne różowe oczy, podkreślone długimi rzęsami. Na policzkach miała ciemny różowy cień oraz błyszczący brokat. Na jej twarzy nieustannie gościł uroczy uśmiech, który odsłaniał wtedy jej pierwszego zęba.

Poppy nosiła wtedy jedynie zieloną opaskę dookoła głowy, z jednym niebieskim czterolistnym kwiatkiem z prawej strony opaski.

Jako dorosła przedstawicielka swojego gatunku, Poppy prezentuje się nieco inaczej. Wyrosła, a jej uroda razem z nią. Teraz, jej gęste włosy mają barwę głębokiego różu, które księżniczka rozpuszcza lub spina w kucyka. Skóra Poppy jest również różowa, jednak o odcień jaśniejsza niż włosy. Jej rysy twarzy są pełne, uszy już nie wyróżniają się tak bardzo względem całej głowy. Jej cienkie brwi są koloru ciemnego różu, podobnie jak kształtny nos. Oczy księżniczki zabarwione na różowo, podkreślone są długimi czarnymi rzęsami oraz ciemnym różowym cieniem na powiekach. Ten sam również cień wraz z mnóstwem błyszczącego brokatu znajduje się na policzkach Poppy. Jej twarz zawsze dopełnia piękny, szeroki uśmiech, który odsłania śnieżnobiałe zęby.

Jako księżniczka, Poppy nosiła krótką, niebieską sukienkę, zakończoną jasnym niebieskim wzorem. Jej zielona opaska otaczająca głowę dookoła ma teraz dużo niebieskich trzylistnych kwiatków w odstępach od siebie oraz jeden czterolistny. Spod kwiatków wystają mniejsze jasno zielone listki. Jak każdy troll, księżniczka nosi fioletową opaskę przyjaźni na lewej ręce.

Kiedy została królową, nosi dodatkowo duży, złożony z najróżniejszych zielonych liści wszystkich odcieni tego koloru diadem.

W wyciętej scenie w zwiastunie, królowa nosi jeszcze długi, szeroki zielony płaszcz, na którym znajdują się najróżniejsze wzory kolorów niebieskiego oraz fioletowego.